Hej sommar!


Hur skönt är de inte att solen har stått högt och himmelen har varit blå hela dagen! Robin vaknade och såg att de var sol ute och jag var som ganska trött så jag sa att vi skulle fortsätta sova men tillslu palla vi oss upp. Och gick och la oss på vårat "soldäck" tills Robins syster hämtade han.

Då smsa jag så att Hanna vaknade och så bar det av till campingen där vi badadeoch solade! Och även evelina kom och gjorde oss sälskap! Och kära blogg läsare idag var det tredie dagen jag har badat efter varandra. Och de kallar jag Sommar
och lite färg har man fått idag också!

JUst nu sitter jag och lyssnar på La roux ! och tänkte lägga upp lite bilder!
så här kommer de!



Kommentarer
Postat av: Evelina

BRA att jag visste att du knäppte, ditt retard ;) Men du är söt ändå!

2010-07-22 @ 15:04:05
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0