Torsdagen 28/1-10


Idag fick vi kollar runt på olika arbetsområden samt vidare utbildningar.. Jag kollade på hudterapeft & Make up, Umeå universitet och när micke sandberg berätta om han jobb som kiropraktikor. Mitt dröm jobb..
Jag skulle vekligen kunna tänka mig att även att läsa kinesiologi. De låter riktigt intressant  även akupunktur.

Umeå universitet, lät väl helt okey. Men KTH eller uppsala är nog mina andrahands val ifall de inte blir Naprapathögskolan elller skandinaviska kiropraktorhögskolan. Men det är ju bara några vägar här i livet. skulle också vilja ha en utbilning i spa terapeft eller massageterapeft ;)

Efter skolan har jag räknat lite matte och plugga lite engelska. Som alltid läxa i verben och texten.. Och har även städat lite, där jag märkte att mitt hårsrey hade läkt! Inte så jävla kul. För de var typ som lim på min hylla!

Snart är det robinson! Längtar! Hoppas Mats vinner! :)Pusspuss/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0