Mysdag!

Idag sov jag och robin ut, skit mysigt! När vi väl hade vaknat hade pappat ställt iårning frukost åt oss :)
Sen efter ett tag for robin hem och då satt jag mig och började pyssla lite med scrappbookingen, Har nämligen bestämmt mig att börja om från början. Så de tog kanske 2 - 3 timmar med första sidan :) Och sen har jag lagat mat idag. Det blev chilli kyckling med ris och sallad till. Var riktigt gott! :) 
Har även gjort klart svenskan nu. Är riktigt nöjd med den och kommer bli riktigt kul att redovisa den :) har även räknat lite matte, men när det är nyheter ska jag räkna mera. För snart är det johan falk ! Och de ska jag se :)

Sist men inte minst ska ni få en outfit bild hur jag har sett ut hela dagen.
Osminkad o fixad, Helt enkelt mysklädd!

pusspuss/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0