:)

Jag har köpt nytt löshår nu, men det är inte så att mitt löshår är slitete eller så tvärt om. Det är välgit lent och jag har typ bara använtd de kanske 15 gånger så de känns ju riktigt bra. Anledningen är att jag fick det billigt och det var äkta indiskt hår, och inge syntet äckel hår:) Och när väl mitt gammla löshår har börjat se sina sista dagar har jag ett helt nytt som längtar efter att se solen :)

Får de om 1- 3 dagar super bra ! :)



Har föresten blivit av med den äckliga utväxten nu, och just ny är det lite gult. men så är det juh alltid när man just har blekt håret men blir ju mer vitare och så ju lägre tiden går ;)


Kommentarer
Postat av: eelle

har fått ett för 135 kr, äkta kanakelon hår! snacka billigt man kan få de :) hur långt är ditt hår? :P

2010-01-19 @ 21:04:30
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0