BRA dag idag ! :)


Allt har bara flyttit på idag, Har varit flitig på lektionerna och gjort bra ifrån mig på gymet. En helt ok dag :)
Som sagt hade vi gym på idrotten idag, brukar inte vara så kul eftersom att vi är så många och man brukar inte få någon maskin att värma upp med.

Men Idag var jag blad de första ut och fick en maskin och sen hade Katta ett så kallat pass där vi trännade mage och armar. hon är grymt bra på att peppa måste jag säga, och det gjorde så gymet var super kul. Dock så avbröt jag efter ett tag för att köra lite mera kondition och Armar och axlar :)

Efter idrotten gick jag och malin ner på stan där vi mötte Robin. Sen bar de av hem och sen till träningen. Måste säga att tränningen var helt OK också :) 

pusspuss/julia*

 

 

Kommentarer
Postat av: jennie

söt blogg:D

2010-01-14 @ 20:24:43
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: Katta

Det gillas ;)

2010-01-15 @ 08:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0