Bad boys ;)


jag är beroende av
försvarets hudsalva, kyssar, Musik och Facebook.
jag gillar att få folk att skratta
jag äter helst lassange! ;)
jag säger ja till att bli utbjuden av en när eller kär ;)
jag duktig på att glömma bort saker och skjuta upp saker ;)
jag läser nästan aldrig, förutom läxorna.
jag stör mig på människor som ser ner på andra och beter sig som översittare.
jag är vackrast jag vet är att se robin sova :)
jag skrattar åt det mesta!
jag är en typisk tjej som hatar att ha jeans :O
jag har aldrig
stått på händerna
jag är lycklig
i armarna på min Älskling och när jag är omgiven av äkta vänner :)
jag trivs inte att sova med öppen dörr..
jag är dålig på HISTORIA!
jag älskar att vara mig själv och ta en dag i taget!
jag uppskattar lata dagar
jag tror på kärlek vid första ögonkastet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0