Nu var det ett tag sedan

Hej alla, idag har jag det riktigt stressigt, Men jag har hunnit med massa sen jag skrev hära som de hära sakerna !

  • Matte prov

  • Engelska test nationella

  • Köpa alla hjärtans dag present

  • Göra ett alla hjärtans dag kort
  • Sett när Malin grips av panik

  • Svamlat med Frida

Jag kom just hem från Malin, var nämligen tvungen att slå in robins present och fixa och hinna durscha och ha ansiktsmask och massa sånt tills klockan 1 -3 nån gång för då ska Robin komma och hämta mig och sen fara jag till han och ska fira alla hjärtans dag med mys och stoj ;) Är väldigt nöjd över Robins present hoppas bara att han också är de.. Hihi

Påtal om Allahjärtans dag så fick jag två rosor på ros utdelningen ;) Ena av min älskling så klart ! <3
Och den andra av någon Som jag tror är jenny eller mark eller bea som har skickat ;) Haha! för de betede sig lite undligt ;) Hahah! Men hur som helst TACK :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0