Nu är man 17år

Gårdagen har varit gaska blandade känslor. Jag har varit glad över alla som har uppvaktat mig och sagt grattis åt mig :) Och så varit väldigt glad att de var min födesledag. Mindre glad har jag varit på att nästan all hårfärg for ur på en tvätt.. Och att jag hade Tyska prov och tror inte de gick jätte bra..  När jag kom hem efter skolan så såg jag att ett paket låg på bordet och jag tänkte " va har jag nu beställt?" Och öppnade de och där inne låg de ett födelsedags kort Från tomas sabo av Min bror och hans Tjej och min syster och hennes familj :)

I paketet låg de tre små presentaskar som gjorde att jag förstod att jag har fått tre tomas sabo beloker av dom :)
i första paketet Låg det ett J med strass på :) I andra paketet Låg de ett Tomas sabo rosa nagelack. Och i de sista paketet låg de ett rosa Hjärta.
blev riktigt glad och hängde på belokerna på en gång :)

Efter ett tag så kom Robin och Malin och sjöng :) Och då fick jag börja öppna Robins presenter. Jag fick Kylie Minogues Parfym showtime, En bukett med tulpaner och ******** och Fika ;)
Sen efter mamma hade farit och handla så fick jag en ELLE tidning och en choklad ask och senare på kvällen fick jag även pengar :)


Kylie Minogue Showtime


rosa nagellack


Bokstaven J i strass :)


Rosa Hjärta :)


Choklad ask :)


Kortet och present askerna :)


Pengar och ett kort :)

Nya ELLE tidningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0