Något stort!

Först vill jag berätta något stort!

Hej då gammla mobil!


Hello new one! :)

Lördagen
de blev ingen uppkörning idag för att det var förkallt men de var väl lika bra då slapp man köra in i något eller någon ;) när jag kom hem så städade jag mitt rum och durschade. Sen for Jag, Malin och hennes lilla syster och såg alvin och gänget. Såå gulliga! :)

Sen åt jag på troca med Sanne, Oskar och Hanna.. Och sen bar det av till Hanna för att se melodifestivalen och kvällen avslutades me kortspel :) Riktigt skön kväll om jag själv får säga det :)

Imorgon bär det av till Luleå för att spela match sen skriver jag skoterprovet , Önska mig lycka till ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0