Jobbigt med skola igen!

´

Kan inte beskriva hur jobbigt de var att stiga upp ur sängen i morse, mest av allt hade jag nog bara velat ligga kvar och önska att de var natt igen. Men tog mig upp från sängen och bar mig av till skolan. Kan inte påstå att dagen var jätte givande men den var helt okey :)
Tycker det är riktigt kul idé med att man får köpa rosor och skicka till på fredag, så tog chansen och skickade två stycken bara för skojskull :)
Efter skolan åt jag hemma gjord rostbiffsallad :) Riktigt gott var de kan jag lova!
Nu har jag suttit i telefon i en och en halv timme och pluggat Kemi med Robin, de gav riktigt mycket :) Och känner verkligen att jag kan kemin nu! Och att jag lungt kan satsa på annat som tex MATTEN! ;) 

Snart blir det träning för min del! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0