Imorgon är de sista dagen jag är...

Så här blond som jag är just nu. Och på onsdag smäller de! Är faktiskt lite nervös :) Men de kommer nog gå riktigt bra! Imorgon har jag även en fet sovmorgon vilken är underbart efter dagens nyheter om att jag inte kommer ha en ledig stund fören på 5 veckor i skolan..

Idag hade vi engelska hör test nationella och jag måste erkänna att de var lättare än nians. Kan bero på att jag har lärt mig mera engelska när jag har gått på furuheds än va jag har gjort på tre år på manhem. Vet säkert på att jag åkte dit på två frågor men mera vet jag inte :)


En bild från när vi firade min 17 årsdag :)
Tyckte faktiskt att mina lockar var riktigt fina,
Inte så där överarbetade som lockar lätt kan bli utan mera naturlig look ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0