En efterlängtad träning.

Idag har jag kommit tillbacka på baksetplanen igen. Vilket var väldigt efterlängtat och riktigt skönt att få springa igen efter min förkyllning och mina klacke historier ;) Dock är jag ännu snorig så blir ingen match för mig på Lördag men ska försöka bli helt frisk till Söndag då jag förhoppningsvis kan spela :)

Imorgon har jag Tyska prov ! Oh no.. Det suger riktigt mycket, så ska dra igång med slut spurts plugget nu. Och kom på ett rikitgit bra knep och jag inte kan en glosa/ Fråga på mina "test prov " så blir det armhävningar OCH JAG HATAR VERKLIGEN ARMHÄVNINGAR   Till bra resultat så ska man plåga sig ;) Haha!

Imorgon är det även min födesledag så måste röja upp lite för jag och Robin och malin ska fara till mig och fika och kanske se en film :) Mysigt värre! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0