Taking it off

Kan man nötta en låt mer än vad jag gör.. Tack Jenny som visade den till mig, Nu är jag helt fast i den och kan knappt  hålla mig från att sjunga när jag hör den! Så klart är det taking it off med akon, Det dålig med den är att den inte finns på spotify men på youtube ! :)


Idag startade lektionerna på riktigt. Och kan som säga att detta år är de jobbigaste året.. Och att det kommer bli en utmaning rent sagt. Nu har vi fått en massa böcker och skåpet börjar sakta men säker bli fullt med böcker. Mycket som ska göras imorgon. En del matte och engelska och även några andra ämnen :D


Och imorgon har jag sovmorgon till 10.20 och slutar dagen klockan 14.00 :) Hallelujah!  


Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Jag kan, av erfarenhet, säga att det är en MYT att tvåan är det jobbigaste året! Läste hela tvåan på ett halvår och inte ens det var jobbigt... Varannan tredjeårselev förra året var i princip utbränd :(

2010-08-26 @ 22:17:43
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0