PDOL - check! BILDBOMB

Igår rullade bilen klockan 5 mot Piteå. Jag, madde, evelina och evelinas pojkvän åkte i bilen som Fredrik körde oss :) De var riktigt kul och va stannade och tog en massa fina bilder med evelinas kamera. När vi väl kom fram gick vi till max och köäpte ett mini mål, Det var väldigt väldigt gott! :) Sen for vi och snurrade ett tag för UTGÅNG betyde HEMGÅNG! Då eve plötsligt spillde iskall dricka över hennes nya kamera,  Och blev väldigt sur..  OCH skrek GE MIG EN UGN! skulle inte vilja vara Fredrik i de läget, Haha! När vi väl skulle gå in på området så ville de kolla i JUST min väska och tog mig åt sidan och TOG min oöppnade fanta!, Men inge mer;)

Vi kom in
och visste inte riktigt vart något låg för ingen av oss hade varit där innan :) Men vi hittade till stora senen och träffade några kalix bor bland annat Erik som var hur taggad som helst på att åka en karusell, så både jag och Malin evelina och Linnea blev hur taggade som helst så vi åkte en karusell. Som snurrade högt i luften. Och så klart fastnade min arm så jag kunde inte få ner den under hela åkturen och Jag och malin hade hemskt roligt åt de :)  

Vi kom
på att min mobil har ju en kamera iallafall så vi får väl använda den när ingen av oss har kameror ;)Haha, När vi väl hade varit där så tappade jag och madde bort Malin Frida och Eve. Så vi gick lite för oss själv och ja undersökte området och fragade vars si och så var :) Gu va trevliga alla var vi fråga också :) LIte senare sprang vi så vi inte skulle missa lazee, vi hittade bandit senen och stod där och hoppade, dansade och skrek. När ungefär halva hade gått for vi vidare och skulle se KENT! FY FAN va bra live! HELT galet var de!

Senre träffade vi Evelina hon var helt själv och så for vi och dansade i något tält med en massa där det även fanns Kalix bor :)
Sen mötte vi Malin och dem. Malin mådde inte bra så då valde jag att stanna med dem och sedan fara hem med dem också. Klockan var väl 3 när jag hade ätit och tagit bort sminket när jag la mig :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0