Kompisbokens frågor..

hittade en gammal kompisbok i min bokhylla. Det var ganska roliga frågor i den och tänkte besvara dem så:)

Jag heter : Julia Westman
Telefonnummer: fråga ifall ni vill veta.
Ålder: 17 år
födelsedag: 5/2
Stjärntecken: Vattuman
Favoritfärg: Svart, Rosa och vit
Lyckonummer: 21
Favorithobby: lyssna på musik och sjunga med till den.
Bästa ämnet i skolan: Fysik

Sämsta ämnet i skolan: Tyska
Favorit djur: Pingvin
Bästa sångare:  hm.. Damien rice? :)
Bästa sångerska:  Rihanna
Bästa grupp: hoffmaestro

Favorit program på tv :  OTH, DH och 2 1/2 man.
Favorit mat:  Tacos
Drömyrke: Naprapat
Önskelista vid nästa födelsedag:  ett present kort på Ikea, och pengar som ska in på kontot mitt..
vill ha chans på: en coala björn! <3 ( bara en som fattar vad jag menar )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du ungefär per dag? :)

2010-08-28 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0