High on LIFE!

Hallelujah var inte ett dugg bakis igår. Mådde hur bra som helst. Så jag och hanna bestämmde oss för att gå på en promenad. Vi gick till campingen och sedan for vi till Malin för att kolla hur hon hade de. Genom att HON tappa bort sin mobil på PDOL så har man inte kunnat nå henne men Någon hade gett den till polisen så hon får den snart igen. Iallafall pratde vi om gårdagen sen kände jag att jag ville gå ut och gå mera så hörde om Lampa ville gå ut och gå. Så då gick vi till goldengate och tillbaka. De blev en ganska bra bit för mig med andra ord :)

Och när jag kom hem hade mamma satt på Bastun så då blev de att bada lite och sedan sängen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0