Fredag 27/8

Idag kan jag lugt påstå att min dag har bestått av matte, skulle ha haft tyska men den var inställd så jag räknade matte, sen gick jag tidigare till matte lektionern för att just räkna matte :) ganska stolt för jag har som lärt mig de vi håller på med och förstår det ganska så bra :) Faktiskt..

Just nu håller jag på att laga mat med min mamma, även vi har köpt kotletter från ica i veckan och vi gör vårat egna recept. Tror det kommer bli riktigt gott.

4 benfia fläskkotletter
5 matskedar Turkisk yogurt
1 påse med kantarell sås
1 tsked soja
sätt sedan in kotletterna i ugnen på 175 grader i 1h 45 min. till de rotasker. 
 
lägger in bild senare! :)

så här ser jag ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0