Vilket äckligt väder de var ute!

Regning och eländigt.. Neeh ursch, de ska vara soligt när man har påsklov. Men jag och sanne trotsade vädret ändå och for ut och gick en sväng. De blev väl en 5 km idag igen..

Tycker att jag har blivit hurtig att gå, hade velat gyma och så men är som sagt förkylld så de går juh inte. Ikväll vet jag inte va som händer riktigt ska nog fara till sanne om inte Alex svarar.. Då ska vi mysa och prata om hur vi ska tjäna pengar in för klassresan våren i tvåan. Vi har 10000 nu och behöver en hel del mer för vi är 17 personer som ska med på resan :)
Efter att vi har sålt kakburkarna som vi ska sälja här snart så har vi kring 5000 till :)
 Vi funderar på att fara till Grekland med klassen :)




Hoppas verkligen att vi får råd!


Kommentarer
Postat av: minnie

Hej såg att du hade kommenterat på Kissies inlägg om Gran Canaria resan, har du något skvaller eller vet du vad dom håller på med där bort? Just nu diskuterar vi detta på min blogg, delta gärna i diskutionen :)

2010-04-09 @ 21:07:11
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0