Påsklov!

Kan bara säga att jag har längtat så hemskt mycket efter lov igen! De är så skönt att bara sova hur länge man vill och mysa med sin sötnos hur länge man vill och även ha tid med festligheter! De här lovet kommer nog bli riktigt bra och som en bra iledning av det så har Jag, Hanna, Sanne och Helena varit ner på stan. Hämntat ut helenas fest kläningar och smygit runt med presenter hit och dit. 

Sedan har jag varit med madde och malin hela kvällen och bara myst och pratat :) Om vad vi ska ha på oss och vilkaskor de blir hur vi ska göra och ja alla verkar verkligen taggade :) så ser fram emot helgens äventyr :)

Nu sitter jag in lindad i en skjal och ska snart gå och lägga mig ska bara göra hundra situps först :)   

Blir nog att lägga upp fest outfiten på lördag så håll gärna koll då ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0