Fredagen var minst sagt rolig! :)


Innebandy tuneringen var höjdpunkten på dagen! Trodde inte att de skulle bli så där kul men de var verkligen toppen :) Vi spelade första matchem mot TE2 och ja så klart förlorade vi med, tror de var 4-8 eller något sånt :) Andra matchen spelade vi mot Op3 och vann med 5-4 eller något sånt, Just i sista sekunden :)
sedan spelade vi mot ip 3 och ja vi förlorade men tyckte de var bra att vi tog oss till 8 dels finall :)  Och att vi hade de riktigt kul. Robin och hans klass tog sig däremot till finall och de tyckte jag också var riktigt kul :)

Senare på kvällen kom Sanne, Malin, Hanna och robin hem till mig. Vi spelade med andra ord och hade de minst sagt kul. Speciellt när alla blev övertrött ;) Senare så gick jag och robin och la oss, Och i morse så for han till Luleå och jag planerar snart att gå ner till stan :)
För att inhandla nyttigheter :)

Ikväll blir de festligheter, men vet inte va jag ska ha på mig ännu..
får se hur de löser sig :)
Visar kvällens outfit senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0