en trevlig dag

De här har minst sagt varit en trevlig dag :) Allt började med att jag och robin vaknade upp av att hans föreldrar undrade om vi skulle fara till haparandra och då beslöt vi oss för att följa med. 

När vi väl var i haparanda kom jag på att Madde berättade att det var en riktigt bra rea på ginatricot som jag bara var tvungen att kolla in. Och som sagt där fyndade jag Två tröjor, En tunica, Ett par trosor och ett par örhängen för 200kr och de är billigt!!! :) Vissar imorgon va de var för något fint :)

Efter rajjala så for vi till Sko punkten där jag inte hittade något direkt så for vi in på Ikea och då kom jag på att jag behöver en papperskorg till mitt rum och då gick jag och robin och kollade runt och kom fram till att en av vitfärgad stål med lock skulle passa mitt rum bäst, Så den blev de:) Sen bar det av till Kalix där jag blev bjuden på pizza av robins föreldrar, De var riktigt gott!

Senare på kvällen så har jag varit hos jenny och spelat Yatzy med Jenny, Adde och Lampa. Vann för de mesta..
Sen kom Sanne och chrisse hem till mig och vi åt popcorn prata och såg johan falk :)
Och nu är de väl dags för mig att runda av och då och mysa med min kudde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0