Söndagen dårå!

Idag har det ändå varit en helt okej dag. Vaknade av ett sms av Malin om vi skulle färga min utväxt idag och klart vi gjorde de och de blev superbra ! :) Har även sett första avsnittet av nya top model, vad jag har längtat!
Träffade även Älsklingen nere på stan kul! :) Och Har kört vespa för 3 gången i mitt liv!

Så vem säger att söndagar är tråkiga! ;)
Imorgopn blir det att stiga up halv 9, börjar skolan klockan 10! :)
Och I know den här designen är inte Julia Westman men tyckte den var fin iallafall för ett tag framöver. Jobbar på en ny redan :) 


Kram/Julia*


Kommentarer
Postat av: Sophie

hej! :D



jag undrar om du skulle vilja vara med i en outfit-tävling jag har? skicka gärna in en dagens outfit till min blogg via [email protected]! självklart får du även bjuda in andra till tävlingen, ju fler bidrag desto bättre! Ska börja en omröstning för veckans outfit så vill ha in så många bidrag som möjligt! hade varit kul om just du var med! :)



vinnaren får en länk i min blogg, ett inlägg och möjligheten att gästblogga i en vecka!



Kram!

2009-09-07 @ 18:51:04
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0