Gårdagen var super mysig!

Gårdagen spenderade jag med min sötnos! Han lagade spagetti och köttfärsås till oss, super mumsigt! :)
Sen så pluggade vi och sen var det dags för Ugly betty och Desperat Housewife :) Så de blev som sagt några timmar framför Tv:) Och sen blev det att prata och sånt och sen somnade vi :) supermysigt! :)

Idag fick vi veta att vi hade bara 3 fel på våran jon jakt! ;) YES! :)  Och sen fick vi veta matte diagnosen som gick bra. Kul, sen har jag haft Datakunskap och lärt mig något som jag verkligen inte viste att man kunde göra i word! :)

Imorgon ska uppstatsen vara inne som jag är riktigt nöjd med :) Nu snart ska jag äta plättar och sen blir de att fara till Malin!  jippi! , har nämligen ingen läxa :) SUPER GLAD!

Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0