Röda naglar


Nu har jag målat naglarna röd efter riktigt jobbig dag har nämligen suttit på ett golv i två timmar och typ väntat på att jag ska få komma in och ta svin influensa sprutan. Och de gjodre lite ont men har inte fått några bivärkningar vilket är super skönt. 

Nu snart ska jag se Mammas pojkar och efter de ska jag städa mitt rum. För imorgon ska robin sova hära :) Riktigt kul om ni frågar mig :) och sedan ha hårinpakning i mitt löshår och se om de funkar ihop med mitt hår till imorgon eller om jag måste använda silver shampoo en gång eller två tills nästa gång de händer något festligt.


Idag fick jag ett sms om att jag har ett paket som väntar på ICA, Hmmm undra vad de är ;) ? Pappa ska fara och hämta de nu :)

Pusspuss/julia*
 


Kommentarer
Postat av: elle

jag satt 4 timmar på de dära idiotiska golvet:/

2009-11-13 @ 12:31:46
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0