Lars winnebäck !

Ett minne för livet

Han var riktigt bra live och hans förband var grymma! :) Men lasse var lätt bäst! :) dock lite besviken att han inte sjöng kom änglar min favorit :( men så är de ibland han sjöng ju om du lämna mig nu och den är grym :) Det var riktigt kul och kommer nog aldrig glömma de och kan ju lungt säga att de är inte sista gången jag ska och se lasse :)

Så klart glömmde jag kameran hemma men här är en mobil bild :) Hihi xD


Och här e för bandet dom hade ! :)



Pusspuss/julia*


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ohno, det är absolut inte sista gången! HAN ÄR SÅÅ JÄVLA BÄST!<3<3<3

2009-11-27 @ 20:11:53
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0