Underbar kväll igår OCH UNDERBAR DAG IDAG!

Som sagt var jag med robin igår en hel dag. DEt var underbart mysigt. Vi åt grillad kyckling och åt ute i solen. sen åt vi glass med jordgubbar. MUMS! Sen blev det godis och natioios chips. Och mys framför Robinson.
Och med det kan jag säga ATT DET VAR FEL SOM VANN! Varför skulle Ellinor vinna? HON har bara glidit med! JARMO är en äkta överlevare! Blir jälvigt less att han inte vann!

 


Efter Robinson blev det att Basta och sjunga med robin. Nog är vi allt svammliga.. Men det var en ny lek vi kom på.. Och så uppfann vi en ny kyss. Hahah och bäst med allt var juh mitt och robins saft krig i solen! :) SÅÅ KUL! Efter bastun så såg vi tv och sen blev vi riktigt trötta och sen blev det att somna i varandras armar,.


NU ska jag ut i solen igen och steka! SOLEN är as skön!
:):)





Bilderna beskriver exakt min mys kväll igår! :D Pusspuss/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0