Heey baby!

Hejhej, Fredagen har varit SKIT Jobbig på skolan. Har sprungit men gick inte så br för fick ont i halsen och blev typ små sjuk. Men men. Sen har dagen rullat på slutet av dagen slutade med ett Matte prov. Ja, man hoppas ju att det gick riktigt bra. Men har VG i slutbetyget. 

Efter skolan for jag och elle till Elles Mammas och Pappas jobb Och drack varm choklad! Hur gott är inte det då?;)
Sen så tappade smart idioten Elle sin tia så jag malin och elle satt bakom busskuren och letade i hög gräs. BRAVO Elle. Vi hittade aldrig tian, men Elle fick åka ändå. 

Sen blev det att fara en sväng till elle, Och kolla in hennes Middags tunica. DEn var riktigt fin. och passade bra! SEn blev det att fara till Malin där vi såg TopModell och Hade almänt kul. Senare på kvällen kom malin hem till mig och vi monterade min stutts matta och sen blev det att hoppa och damps på den. 

Kommer komma bilder senare! :) tills dess får ni nöja er med gammla;)

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Syrran ;-)

din studsmatta?? :P

2009-05-30 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0