Göteborg 09 med basketbolls laget!

Att vara i göteborg första gången i mitt liv var riktigt kul! En riktig upplevelse! Och här kommer massor med bilder fårn Göteborgs resan :)


Natti natti första kvällen på tåget!


När vi kom till hotellet


Kattas mamma, Sanne och ylvali.


Ylvis och Katta


En snobbig Stockholmare satt mittemot mig ;)


En julia som är klar att möta göteborg för fösta gången.



En underbar sommar grupp bild på några sötnosar!


94orna gör sig klara för deras fösta match mot SKÅNE


Emelie och jah var också där och skulle heja på 94orna!!


Och klart vann 94orna mot Skåne!


Petra och linnea


Jag och sanne hittade ett x på vägen hem och var verkligen
bara tvungna att springa över vägen och knäppa xet :)


Middag sista kvällen i göteborg.



Sanne, Jag och Hanna på liseberg


Jag , Sanne och Hanna ,
Och så klart min nalle som jag vann.

Det var alla bilder :) Underbara minnen från göteborgresan

Kommentarer
Postat av: Hannna

var du tvungen att sätta in just den bilden på mig? ; / ser ju helt knäpp ut

2009-05-28 @ 18:49:22
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0