Gillar jag Gina eller vad?

Hejhej och godmorgon.

när jag vaknade så kom jag på hur mycket jag älskar Ginatricot. Så tänkte vissa er några av mina kläder, alla fall som som är rena är det här. Plus att jag har en hel hög i smutstvätten.


Från vänster.
1.pingvinarmad svart tröja.
2.Vit t-shirt  med lite uringning.
3. Svart bas långärmad tröja.


Tre gammlat-shirts. Från vänster.
1. Svart lover tryck på
2.Brun tshirt med en döskalle på.
3.svart t-shirt med ett läppstift på.


T-shirtar. Fråv vänster.
1. Vit tight svart guldig t-shirt
2. Rosa t-shirt med silver tryck.
3. Rosa t-shirt med röda jordgubbbar och vit text.


bas överdelar. Från vänster.
1.rosa randigt linne
2. Svart t-shirt med djup v ringning.


Svart vitt tema, Från vänster.
1. stickad svart mysig tunica
 2.svart vit ruttig tunica som sitter åt där uppe och ståre ut där nere.
3.svart vit tunica som har ett lite roligt tryck på brösten.


Underdelar. från vänster.
1. Korallröda chinos
2. hög tight svart kjol.


1 tunica och 2 klänningar. från vänster
1. svart balnong tunica men stor uringning.
2.röd klänning med djup rygg och vringad.
3. en siden rosa/lila tunica med svarta ditaljer.


stickat från Gina tricot.från vänster.
1. Vita stickad benvärmare.
2.skön svart stickad tunica.
3. vit stickad koffta med stor krage.

Det var alla mina gina kläder som var tvättade ;)








Kommentarer
Postat av: Nina

hihi vad roligt gumman :)



kram

2009-05-28 @ 16:08:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Wilma och Nova

Vad fina kläder du hade... vackrast var den med jordgubben...och vi skickar kramar från Luleå till dig!



Längtar tills vi kommer igen...vi saknar er!



Kram och puss

2009-05-28 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0