Gårdagen då!

Tänkte berätta om gårdagen

Började med att jag typ kom till robin klockan 7 och han vissade sina nya inköp från idag och sen diskuterade vi dom. Sen spelade vi buzz och jag kan säga att jag gjorde bort mig totalt. Det var lite pinsamnt ;) Sen såg vi robinsson och svammlade på tills eourvison började. Och Såg ni att marlena försvan för att ljuset blev för starkt! Snacka att jag och robin skrattade. Men seriöst trodde verkligen sverige att vi skulle gå långt med henne?:O
Hur som helst
Hade jag och robin en underbar skrattrik kväll. Och Norge spöade skiten hur alla. SNACKA glad han måste vara!

Sen blev det sängen för oss och vacknade upp att solen skin in i hans boda men somnade om, sen blev det frukost och sen buzz med Rovin och hans mamma. Riktigt kul. Vann ena gågen:) Riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0