Bad day

Hejhej, idag går inte min dag att beskriva bätte än med en sång! Haha, Så klart Bad day med Daniel Powter.
Imorse vaknade jag upp och var hur pigg som helst och for till skolan och när jag väl var spå skolan fick jag en sån jävla huvud värk och det känndes som om jag skulle svimma massor med gånger.




Till slut sa min söta pojkvän att jag skulle fara hem och vila. Så jag for typ hem halv 11 och la mig och sov ända tills nu. Och det var galet skönt och nu mår jag riktigt bra.  Men när jag var på skolan fick jag veta att jag hade VG på Matte nationella, fattar ni hur glad jag blev :) Det lönnar sig att plugga!

Imorgon
har jag Engelska prov. Det var ändå inte såå mycket vi skulle kunna men direkt efter träningen idag ska jag börja plugga. Och jag kan lite redan. Och imorgon har vi tränings match mot råneå det låter väl kul?:)

13 dagar till göteborg!

Nyvaken!
xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0