3 dagar kvar till göteborg

Hejhej, igår var jag hos madde och firrade hennes födelsedag! Tänkt läga in massa bilder snart.
Kvällen slutade med att jag for och sov hos Malin. Och im morse vaknade vi och sprang ut till solen och jobbade på våran bränna men svårt när jag var tvungen att fara hem och skriva min tyska upssats.

SÅ jävla jobbigt men snart är den klar. Imorgon blir den klar för nu har jag överatt halva. Snart ska jag hoppa in i duschen och äta och göra mig klar för att fara till Min älskling. Vi ska mysa framför tv när det visas Eurovison vilket blir väldigt kul. Och för att vara ärlig tror inte sverige kommer vinna långt ifrån!

Om tre dagar far jag och laget till göteborg. Börjar verkligen se fram emot det. Har aldrig åkt tåg tidigare och så.
Nu är nästan alla tagit fram, och imorgon börjar jag packa.
Tror inte det blir träningh för min del imorg har sååå mycket att göra! Inom skolan!

Tänkte slänga upp en skön låt :)


xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0