1 och halv timma kvar!

Hejhej,



Nu är det inte mycket tid kvar innana bilen rullar iväg. Allt är packat.
Allt är klart föutom mackorna som inte är bredda till ikväll. Idag fick jag en skom sovmorgon till halv tio sen hoppa jag i duschen skrev ut uppstatsen for till skolan grattade Maria och lämna uppsatsen och umgick lite med Robin, innan jag far.


Det kommer nog bli riktigt dött i denna blogg mendans jag är borta :( Om jag inte hittar nångon hata där nere :) men det är nog inte så stor chans så förvänta er inget :) Men kameran ska med vilket innebär Bilder i massor :) Hur ska jag överleva utan musik? För jag har typ inget på mobilen ;) Och ingen i laget älskar sån musik jag älskar men nadja har sköän stil så kommer nog vara nära henne en hel del :)


Just nu sitter jag och lyssnar på Damien Rice, Han har absolut en av värdens skönaste röst! Kan inte få nog!


xoxo/julia

Kommentarer
Postat av: Evelina ' W

Frågestund i min blogg fram till på fredag! :) Fråga vad som helst, något du undrar över eller vill ha svar på. Jag svarar på allt, och du får vara anonym om det är något speciellt!

2009-05-19 @ 18:49:49
URL: http://ewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0