utmaning av älsklingen min! <3

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? - personalsekretere skola 70142 (kirurna)
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en grön stol
Vad såg du senast på TV? eehm, grace..
Utan att se efter, gissa vad klockan är? 16.30 typ;) och klockan är 16.24
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Inget.. :(
När du senast var ute, vad gjorde du då? kom hem från skolan ;)
Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Nåå, jag kollade på elles blogg och kom på att jag också skulle göra den hära grejen.
Drömde du något inatt? Klart jag gjortde!;)
När skrattade du senast? åt sara i skolan ;)
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? en gamaltavala på nån kille som har på sig nå konstiga kläder.
Har du sett något konstigt på sista tiden? tror inte det..
Vad tycker du om den här utmaningen? njaa tråkig..
Vilken var den senaste filmen du såg? Det var typ beck ;)
Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? KLÄDER, SKOR , REsor och ett hus :)
Berätta något om dig själv som folk inte vet om: när jag  gick i sexan var jag på gränsen till överviktig.
Tycker du om att dansa? Älskar'!
George Bush? eeh?
Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Det är inget jag kan bestäma utan bestämer med min partener när det väl är dags. 
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nej, reser ofta istället ;)
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? du ska ta över min plats och bli gud ;)
Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Alla som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0