Tjennnnnaa Hoppsan ;)

Hejhej, ännu en dag som är solig och varm. Vörjar bli vår hära i lilla kalix kan jag lungt säga. Idag har jag haft prov vet inte hur det gick men det kände ändå ganska bra så det känns som ett VG eller typ ett G + :) Men är nöjd vilken av dom hur som helst :) Imorgon får jag veta hur min tyska prov gick, och det gick åt helvete så blir nog omprov.  Fan¨ Men men

Klockan 4 idag är det fysträning. Fattar ni va skönt! dock inte armhävningarna men resten ;) Skööönt...
Robin larsson, är det vackraste som finns och jag älskar han över allt annat på denna jord :) <3

Sanne, hade lagt upp lite bilder från lilla VM nice.. Kommer lägga upp lite bilder där firån då och då och en liten beskrivning av bilden. MOhaha!

Det är är då en sovsäck/ mask/ Larv eller vad ni vill kalla det. Med ett ganska speciellt innehåll. 100% Julia westman.
Och på bilden kanske ni tror jag är redo att börja slåss vilken sekund som helst men skenet bedrar det är bara jag som larvar mig. Innan vi ska sova en Lördags natt. Men man vet aldrig ifall jag kommer ock skrämmer livet ur er mitt i natten när ni ligger och sover. TÄNK på den! 

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0