Tisdag Och omprovet vart gjort.

Idag har vi haft HK jag lagade chilikyckling mums, även en mindre lyckad rulltårta. Asså rulltårta är inte min grej!
Har nu tyska och vi ska skriva en uppsats och jag har valt att skriva om tyskt mode. KUL! Hade omprov nyss och det gick riktigt bra kunde typ allt. Synd att det inte var det riktiga. Vi slipper NO lektionen idag vilket innebär att jag slutar tidigare sköönt. Bara två lektioner kvar. Engelska och Slöjd. På engelskan ska vi höra när Robin och Emelie ska läsa upp nån berättelse om nån lesbisk porrig sak. Underhållande

Slöjden,
Blir det att folla upp kjolen och sy in den. Blev lite förstor när jag testade förra gången. Efter det är det slut. Då ska jag fara ner på stan med malin och köpa hårfärg. Måste färga utväxten innan påskdansen. Kul med påskdans, jag och robin kanske ställer upp i tävlingen vet inte riktigt ännu. Vi får juh se hur hans rygg mår.

Efter det ska jag bara ta det lungt.
Vänta på att den rätte för rosing filnalen ska vara. Håller på hugo!
Sen blir det träning för mig. SKÖNT! att springa av sig lite.

Just nu i tyska klass rumet verkar det vara något riktigt kul.. För alla skrattar, men fattar inte vad det är.
Hahah!
Ajaa slänger upp en bild och sen så ska jag fortsätta kolla runt på tyskt mode! xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0