Söndagen och måndagen;)

Bestod av en jävligt kul match och gym efter det och tv och sånt. Den här måndagen har varit tung som började med idrott simning och jag har bara djupdykningen kvar! Tack gode gud!  Följt av engelska och av musik samt matte och teknik. sen prov i tyskan och jag kan bara säag tur att det finns om prov.

Efter skolan for jag och söt madelene ner på stan och kollade på någon present till hennes pojk. Hon hittade en sak hon verkligen blev förälskad i men kan inte skriva det hära. Man vet aldrig vem som läser;) Sen så for jag på min massage. Snacka skönt det VAR!

Tack tack för presenten! Ska sancaka lite med mina föreldar och prata iffall jag ska börja gå en gån i månaden minst eller något?:O Skulle vara bra för min rygg iallafall, Sen hämtade jenny upp mig och jag säger bara att vi är kungar på att panta! FYY FAN! Sen bar det av till jenny där jag åt och sen bakade vi gav varandra massage och såg på tv. Mysig kväll säger jag bara. Har även pluggat litte till Andra värdskriget. 

Vill verkligen bara sova nu så ska skriva ett sms åt min älskade pojke. och sen ta och lägga mig ner och dröma om han!
Så hoppas ni har haft en mysig vår dag för det har jag haft ;) men nu ska jag hoppa i duschen;)
 Pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad heter låten du har som "bakrundsmusik" :)?

2009-03-17 @ 14:06:57
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0