så här ser jag ut idag!

jag är lite skeeev på bilden typ skelar eller nå ;) Hahah men det är så där jag ser ut idag! Orkade int knäppa en hel kropps bild men men. Ni får nöja er! Nu kommer pappa och ska köra mig till robin. Så släger upp en lista snabbt! och det är två söta rumpor bakom mig ;) Mohaha!

dagens kläder: svarta tiights HM, rosa sockar HM, Svart långt linne Gina tricot, Ranmdig skjort tunica HM.
dagens smink : fondation ,mascara lepsyl!;)
dagens frisyr : Sne lugg, och uppssat i en svans.
dagens låt : Let it be - the beatles
dagens saknad : Älsklingen min! <3 men träffar han snart!
dagens bästa : När annie flög efter idrotten
dagens roligaste : typ annie igen
dagens drog : Typ godis!
dagens köp :  Godis
dagens godis : döskalle, s märke och röd jorgubbs grej
dagens finaste: Sanne! <3
dagens humör : Pigg och kryyy
dagens sämsta : naddddaa..



Pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Sanne

Men skela har vi ju övat på ordentligt på ;)

2009-03-09 @ 20:23:50
Postat av: annie

hahah typ annie igen ?;D är lite lustig jag, hade bäst <3

2009-03-10 @ 16:11:44
URL: http://anniesavinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0