over my head;)

Hejhej

Idag är det då fredag och det enda jag kan säga är jippi. Idag började dagen med bad. Och jag har kvar att djupdyka och livräddning. Efter själv idrotten hade vi pysseldags och vi gjorde en stor kyckling i klassrum 23. Riktigt snygg är den! :) Sen Lunch och Matte. Ingen tyska blev det för jag tog livmoderhalscansel spruttan. Hade 9 1/2 poäng på no provet av 10 st. Så det var väl helt okey. Efter skolan for jag till sporthallen och körde lite snabb gym. Sköönt! 

Just nu väntar jag på att min träning ska börja och så sitter jag ock planerar en middag som jag ska laga idag efter träningen. Och så här kommer menyn se ut. 

Förrätt = Thailänska Vårrullar
Middag = exotisk sallad
Efterrätt = yougurt dersert

Låter riktigt gott och kommer bli riktigt kul att tilllaga.. Lägger upp bilder senare när jag har lagat maten och så får ni se resultatet. :) Ifall jag är en bra kock eller en dålig;)

vår rullar

kycklingsallad/ exotisksallad.

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0