Onsdag!

Hejhej, vaknade tidigt idag. For ner på stan och kolla runt lite kollade på en riktigt söt skjort tunica på Chill. Typ röf vit randing. SKIT söt funderar på att köpa den. men vi får juh se. Sen for jag på hudvärket och beställde tid för massage. SKÖNT! 16/3 har jag tid. Sen kolla jag på ett par skor som var skit söta. Sen for jag hem och har inte gjort så värst mycket för utom att jag piffa upp bloggen med lite musik.


än så länge är det några låtar men kommer byta ut lite då och då.

Brocken strings
The boy dose nothing
Love lock down
Somebody told me
Poker face 
Utan dina andetag

Om ni inte vill lyssna på musiken så hoppas jag ni förstår att man trycker på paus tecknet. Haha. Tänkte knäppa shopping bilderna nu innan träningen. 



puzz/julia* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0