Middag hos sanne.

Hejhej dagen började med att sanne hämtade mig och madde och vi for och handlande. En godis låda flög i glovet. Men det var inte mitt fel ;) Hur som helst var det riktigt kul att handla och sen for vi till sanne och fixade oss och jag blev grymt nöjd med frillan vi gjorde på sanne :) DET VAR NICE! Sen så kom Sara,Johanna, Bea och Frida och så lagade vi mat och åt. Mums

sen blev det att testa vatten pipa för första gången spännande ;) Haha. Var dock ingen tjock rök men men. Ändå kul.
Efter det blev det robbinson och jag sov över hos sanne, Hon väckte mig med sitt elaka skratt i morse men jag somnade om. och så klart hade jag pratat i sömnen också.. Haha.

Sen har det varit en lung dag.. Har bara varit hemma och snart blir det sängen. DET är ju skola imorgon. Grymt jobbigt om jag får säga det själv. Musik kul, Och slutar juh tidigare så de är skönt :) Snart är det påsklov. SKÖNT

Lite bilder sen igår.

Madde



Jaag



Sara och Johanna frida som tar bilden.



Sanne och Jag



Beaa



Nu säger jag godnatt med gårdagens natt bild!



Även sanne med !
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vattenpipa lika farligt som cigarett



En timme med vattenpipa är lika farligt som att röka 100–200 cigaretter.



Tobak med nikotin eller utan, det spelar ingen roll.



– Cancer och lungskador får man genom att andas in det som förbränns, inte av nikotinet. Det är i förbränningen som det uppstår giftiga partiklar och gaser, säger Gunilla Bolinder, överläkare och tobaksforskare, till GP.

2009-03-30 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0