Jag ska hälsa på dig imorgon älskling!

Robin är inlaggd... :( han får inte röra sig.. alla tankar bara far runt i min skalle och tårar bara rinner.  Imorgon ska jag hälsa på dig fast även du jävlar är i  sunderbyn eller här i kalix. Det är du som är inbokad på dagen. Klarar inte av att inte vara vid din sida och hålla din hand! det här lovet blir inte alls som tänkt. FAN ! Varför nu? Har ingen lust att fara till cypen nu ! Får se om jag drar till Jenny för att se beck och bara umgås. Ksan behöva det just nu.. men orkar inte sova borta.. Vet inte alls ifall jag ska med till cypen med då sabbar jag för mamma och pappa tror jag.. FAN FAN FAN!

Men det blir nog bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0