Hejheej


Opera? OMG! vad är det igenkligen med svenska folket? Jag orkar inte opera och vi kommer typ bli utskrattade :S Varför kunde inte sara eller måns eller nån ba ta hem det? varför just opera? DET SUGER! Hur som helst så ska jag berätta om min dag igår.

Den bestod av att fara till stan med Malin och hennes mamma och syster. vi for och fikade sista gången innan jag har tagit godislöftet. Och sen gick vi runt på stan en sväng. Och jag hittade värdens sötaste tunica som ni såg på inlägget innan.

Sen for jag hem för att göra mig i årning för att Älsklingen skulle hämta mig. Och När han hade hämtat mig så lekte vi lite med engla sen var det middag. Och middagen bestod av kycklingwok med nudlar mums! :) Sen blev det att se Melodifestivallen. OJOJ, vad min mamma hade fel! Och äta godis för sista gången. Sen så la vi oss och pratade om allt mellan himmel och jord och lysnade på lite musik och myste :) Sen somnade vi i varandras armar. Och jag måste säga att jag har aldrig varit så ut vilad.

SÅG NI ATT MIN ÄLSKADE SJAL var med i melidifestvalen fast dom hade det som ett tublinne?;) Ska man kanske börja ha så?:P Haha på sommarn?


Hahaa, Så kan det vara ;) Pusspuss/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0