God morgon

Hejhej, alla där ute nu ´har jag vaknat och är ganska stolt att jag vakna så här tidigt av mig själv. Det är måndag och det skulle ha varit sol eligt något väder som jag läste igår men men. Igår ringde robin och jag fick prata med han. Och det kändes verkligen bra och han mådde lite bättre:) Det är skit bra!  Nå snart ska jag hoppa in i durschen och hitta på något att göra tills jag ska till min pojk<3 Jag funderar på att kanske sy klart jeans västen som jag har börjat med. eller om jag ska städa upp lite i mitt rum. Eller bara kanske rita.

Förlåt tjejer att jag inte kunde komma idag och grilla men vi får helt enkelt göra det en annan gång..

Haha man ser palmerna i mitt öga.


Jag och robin har 8 månaders dag idag! <3 DU ÄR BÄST ÄLSKLING! och jag vill dela mitt liv med dig! <3
jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går!:) <3

xoxox/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0