work! work! You know tou gonna Work Work!


Hej bloggen!


Nu ska jag berätta jag ska börja sälja jordgubbar idag utanför coop. Från kl 17 - 20 !  jobbar jag med vi säljer jordbuggar från kl 9 - 20 :) Och ska jag vara ärlig dom där jordgubbarna är dom bästa jag har ätit. Vi säljer två olika sorter.

Svenska Jordgubbar SKIT GODA från ängleholm för 39.90 kr per låda.
Tyska jordgubbar Har inte smakat men dom ser stora och saftiga ut  för 29.90 kr per låda.

Och elle jag vet att du läser ;) Men sötnos vi är Konkurrenter och du vet att vi är bättre ;)
 


Loveeyaah!
 

Kommentarer
Postat av: elle

sålde 117 liter idag baby ;)

2009-06-17 @ 17:15:30
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0