Vet att du förstår ;)

Ikväll
Ja, Efter maten for då jag och jenny och Gymade lite snabbt.
Och sen när jag kom hem kollade jag lite på lotta på lisberg, Ganska bra faktiskt.
Det var M som tipsade. Hon tyckte det var bra och jag var väl lite tveksam men det gick ju att se.
Efter det så såg jag början av beck Men då ringde Robin och då låg vi och snackade tills ungefär nu :)
Älskar att snacka med Robin vi har så mycket att snacka om. 
Snart blir det sängen för mig.

Imorgon 
Dagen börjar med att gå upp tidigt och äta frukost sen ska pappa köra mig till SPH så ska jag gyma lite kondtion.
Sen blir det att njuta av bastu och sen blir det att gå ner till mitt jobb. Sen jobba till Kl 17.00.
Och får se vad som händer till kvällen, Tror kanske jag och robin skulle vara med varandra.  
Kanske bränboll eller vollyboll? Har rigtikt lust att hitta på något! om det är fint väder
Annars blir det väl för mig och Robin att se en film eller något sånt.

Ja nu ska jag börja gå och lägga mig iallafall. Här har ni två  snygga bilder på mig och min systers dotter.



När wilma lånade mina kanin örön ;) mitt lilla busfrön!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken sötnos.. Wilma alltså.. ;-)

2009-06-25 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0