Topmodell + min dag!

Hejhej, Känns som att det var knappt någe folk på skolan idag.. Men det är juh så när alla är borta på olika saker.Nu så här på slutet, Hur som helst ska ja redovisa tyskan på Torsdag det blir juh lite kul..

Just nu ser jag Topmodel! Hur underbar är dey inte att vara i spanien! Helt magisk!
Men herregud att kunna prata spanska när man just kommit till landet! DET går inte och jag skulle verkligen inte klara av det, Genom att jag har läst spanska åt Både Robin och Malin. Och kan säga fyra ord DET VAR INTE BRA!

Jag och några tjejer har kommit på något! Till avslutningen, Vi får se hur det blir men ni kommer nog att se oss iallafall ;) Hahah..

Snart blir det att skriva klart de sista på min historia uppsats. Imorgon redovisning i HK. Såå det blir lite intressant...
Ajjaa pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0