Tisdag 23/6

Godmorgon!
Fast jag vaknade inte nyss jag vacknde vid klockan 09.00 och då klädde jag på mig och gick och åt frukost och sen bar jag mig ut på en jogging tur.
Var ganska skönt ändå när det var varmt och solen sken.

Underbart! Nu sitter jag med en handuk i håret för att det ska torka så jag kan fara till jobbet.
I sån här värme måste man nästan köpa jordgubbar! :) Så kom och köp av mig:)


Efter mitt jobb idag är jag riktigt sugen på att hitta på något :) Anntingen bara älsklingen och jag eller en massa folk!
Har mobilen med mig överallt, så hör av er ifall ni kommer på något kul. Bränboll och vollyboll är ju roliga saker!


Föresten en hemlis,
Jag och Malin ska kanske till göteborg i sommar! Efter jag har sluta jobba. Och då kanske det blir att åka tåg dit ner. 



Fick en bra ide! Ska gå ut så torkar mit hår fortare! Fan va smart jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0