20 frågor från er till mig!

Lätt att mitt ögonbry är snyggats i värden! xD


Måste säga att jonas var den mest på hittigaste hahah! :)

1. Hur länge har du bloggat?
-  Maj 2008 då skrev jag mitt först blogginlägg. Fast hade en blogg innan det också. Men det var inget seriöst ;)

2. Tjänar du pengar på din blogg?
- Jo, asså jag känner lite på min blogg med det är inte mycket! :O

3. Vad ska du göra nu när du går ut nian ?
- När jag går ut nian ska jag fira det med mina vänner och sen sommarjobba och sen blir det lite små resor fira 1 årsdag med min älskling!

4. Favorit blogg ?
- förutom min`? :O Haha nej men min favorit blogg är http://kenzas.se/

5. Vilka bloggar läser du mest?
- Jag läser ganska många bloggar.  Mest ganska många i kalix men http://kenzas.se/ och http://blondinbella.se och http://more.devote.se Men läser alla mina älskde vänners bloggar också! :)

6. Om du fick en miljard dollar vad skulle du göra då?
- Om jag fick en miljard dollar skulle jag köpa något riktigt fint åt Robin<3 och sen skulle jag köpa en hel del underkläder( är lite av ett underkläder freak ) Även några par skor och typ kläder. Skulle ge bort lite pengar till röda korset med.

7. vilka bloggar läser du?
- alla möjliga nya varje dag! :)

8. hur många läsare har du?
- Just nu har jag kring 60- 75 per dag. jag vet har gått ner med läsere som fan! Hade typ 100- 120 förut. Men det beror nog på att jag hade dagens hunk och Babe. Och det kanske börjar npgobn gång ifall jag har tid. Haha..

9. vad tycker du är allra bäst med sommaren?
- Det bästa med sommaren? Oj det var svårt men det allra bästa är nog att känna hur solen lysser på ens rygg när man spelar volleyboll och umgås med alla kompisar och sen går man till fra och äter mjukglass;) 

10. piano eller gitarr?
- båda är riktgrt fina men jag väler gitarr..

11. gurka eller tomat?
- Gurka!:) lätt..

12. Grekland eller italien?
- har aldrig varit i någon av dom. skulle helst vilja vara italien

13. Ost eller skinka?
- OST!! asså för alla som inte vet så ÄLSKAR jag ost!!

14. cmoll eller cDur?
 - cdur! :)

15. Katt eller hund?
- Katt så klart är en kattmänniska men älskar hundar med.. 

16. pussar eller kramar? (inte bådeoch!)
- Pussar! Älskar att få pussar hela tiden :)

17. greenday eller panic at the disco?
- Panic at the disco, lätt!

18. en kväll med gert fylking eller en stor tacosbuffe när du e hungrig? (svår en!!!)
-  Hahaha, jonas vars får du allt ifrån, Klart jag tar tacobuffe! Skulle tup äta upp den på en halvtimma äter riktigt fort

19. gillar du fötter?
-
Fötter? Haha, nå kan inte påstå att fötter är någon fobi. Kan ge fotmassage till mina kompisar eller åt robin. Men inte precis så jag vill kyssa andras fötter! :)

20. Något speciellt ställe du får inspiration att blogga från?
- Min älskade syster gav mig inspirationen till mig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0