Lördag en sväng till haparanda ;)

Heyhey,
Dagen har börjat med att älsklingen Ringde och sa att jag skulle vakna. för han var snart påväg till mig. Och ni skulle ha sett mitt rum fick seriöst panik! Hade så stökit och så var jag bara tvungen att slänga all kläder i tvätten och fixa. Damsuga med mera. Bara för att min sötnos skulle komma.

Nå väl när han kom så visade han vad han skulle ha på middagen och avslutningen! Riktigt fina outfits. Sen for han klockn halv 2 och då for jag till Malin och vi åkte till haparanda.

Vi var ute efter ett par skor. eller egenkligen inte jag men malin. Och så hittade jag ett par jag bara var tvungen att köpa!
Blliga desutom. Sen blev det väl att vara och kolla runt på rusta;) Och då fick jag och malin för oss att köpa sockervadd på burk. Hahah! sååKlart att vi köpte det!



Loveyaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0